Förseningar.

Tanken var ju att jag skulle börjat fas1 i förrgår,men så blev det inte.
Vi har varit sjuka här hemma i två veckor, först magsjuka och sedan influensa. Eftersom jag precis haft influensa så fick jag inte lov att börja med behandlingen ännu bara för att celllgifter gör kroppen ännu mer nedsatt vilket kunde leda till komplikationer längre fram.
Så nu kommer jag börja med Fas 1 torsdag v13. Jag vet att det är bättre att vänta när jag varit sjuk, men det känns tråkigt att det blev såhär, ju längre jag får vänta ju mer missar jag utav sommaren.
När nu behandlingen blev fram flyttad måste jag få en omgång till av min andra medicin, Tysabri.
Såhär är schemat för tillfället.
 
Tysabri på Tisdag.
Första cellgiftsbehandlingen 30 mars.
Stamcellsskörd 13 april.
Fas 2 ev v20, inläggning på sjukhus ca 4 v.
 
I vilket fall som helst så känns det bra att ha en "plan".
Jag får försöka hålla mig i karantän sålänge.
 
Hoppas ni har en härlig kväll.